HTML

Fernengel András törökbálinti képviselő

Ahogy én látom a törökbálinti történéseket.

Friss topikok

  • pater solomon: Hűha! Szegény őspistályi halottak is felébrednek. Törökbálint keletkezésével együtt itt már éltek ... (2012.10.04. 17:09) Komoly csaták - Pistály első körben
  • zoko: Azért remélem, miközben a fél szemedet az átfirkált piszkozaton tartottad, a másik szemeddel a kif... (2010.12.08. 18:06) Megalakulnak a bizottságok

Linkblog

A bejutásról

2010.12.06. 00:52 Fernengel

Bejutás

38:25-re maradtam alul a körzetben. Egy kicsit csalódtam, mert azt hittem, meg lehet fogni a körzetben Hámoriné Olár Máriát. Reményt adott ehhez az elmúlt 20 év, amit a településért dolgoztam, a sok biztatás, a sok személyes kapcsolat, ismertség és az is, hogy sokak számára a narancs jelölt elfogadhatatlan volt a körzetben. Nem jött össze közvetlenül, csak listáról. 11,3% az LMP eredménye. Szép. Sok szavazatot adott nekem az LMP. Sok szavazatot hoztam az LMP-nek.

Miért épp az LMP, amikor az elmúlt választások összes megkeresésére nemet mondtam? Mert a legelkötelezettebb környezeti programjuk van, mert az ésszerű és takarékos gazdálkodást fontosnak tartják, mert a részvételi demokráciát erősítik és mert friss, civil erő, amely még nem mocskolódott be a nagy magyar sárdobálásban.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fernengel.blog.hu/api/trackback/id/tr372495864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása